نخستین جلسه مجلس دانش آموزی شهرستان زابل برگزار شد

زابل (پانا)- نخستین جلسه مجلس دانش آموزی پسران و دختران شهرستان زابل با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه مجلس دانش آموزی شهرستان زابل برگزار شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل در این جلسه که در سالن تربیت این اداره برگزار شد، اظهار کرد: شما دانش آموزان راه یافته به مجلس دانش آموزی شهرستان و استان صدای رسای کل دانش آموزان شهرستان زابل هستید و باید مطالبه‌گری قانونمند را همواره مد نظر خود قرار دهید.

فرزاد نامجو توسعه فرهنگ مشارکتی را یکی از اهداف اصلی مجلس دانش آموزی دانست و گفت: در مجلس دانش آموزی از نظرات دانش‌آموزان دراصلاح قوانین، مقررات و طرح‌ها و برنامه‌ها استفاده می‌شود. همچنین با برگزاری این مجلس، فرهنگ گفت‌وگو و مشورت دانش‌آموزان را ترویج می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل در ادامه جلسه به بسیاری از پرسش ها و دغدغه های دانش آموزان پاسخ داد و از آنها خواست تا اهداف مجلس دانش آموزی را با همکاری پیش ببرند.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره تربیت بدنی شهرشتان زابل نیز در این جلسه ضمن تشریح اهمیت مجلس دانش آموزی و وظایف نمایندگان به سوالات و مطالبات نمایندگان در حوزه پرورشی و تربیت بدنی پاسخ داد.

سرگزی کارشناس اداره دانش آموزی این شهرستان نیز در این جلسه ساز و کار مجلس دانش آموزی را تبیین کرد و گفت: شما دانش آموزان منتخب هستید که اینجا حضور دارید و از شما انتظار می رود تا در عرصه دانش آموزی فعالیت های چشمگیری داشته باشید.

در پایان این جلسه احکام و ابلاغیه ها به نمایندگان پسر و دختر مجلس دانش آموزی شهرستان زابل اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار