دیدار با مادران آسمانی در سما شیروان

شیروان (پانا) - به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیه و دهه فجر، مسئولان سما و دانشگاه آزاد اسلامی با مادران شهید محمدحسن رمضانیان و شهید سید محمد دبیرستان دیدار و از رشادت ها و فداکاری های آنان تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با مادران آسمانی در سما شیروان

مرجانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در دیدار با خانواده شهید با آرزوی سلامتی برای مادر شهید سیدمحمد دبیرستان گفت: امیدواریم به لطف این شهید بزرگوار و به برکت وجود ایشان این خانواده و کل روستا و کل مملکت خیر باشد، شما به عنوان مادر شهید خیلی عزیز وبزرگوار هستید.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی شیروان افزود: دعا کنید در حق همه جوان ها و مملکت و سرافرازی تمام مدافعان وطن و همه کسانی که راه پسر بزرگوار شما را در پیش رو قرار دادند. چرا که دعای شما مستجاب می شود و شهید بزرگوار شما ناظر و حاضر است و آمین گوست.
او تاکید کرد: امیدوارم که سایه شما همچنان بر سر خانواده باشد، فرزندان شما جزء سلاله سادات هستند و این مایه افتخار است. راهی که فرزند شما پیموده راه فرزندان زهرا(س) است،ان شاءالله حضرت زهرا شفیع شما خواهند بود.

مهدی سرایدار نیز در این دیدار ضمن تبریک روز مادر و ولادت حضرت زهرا(س) خطاب به مادر شهید محمدحسن رمضانیان گفت: مادر شهید دست کمی از مقام خود شهید ندارد. فقط مادرانی که فرزند از دست داده اند می دانند که همراه فرزند نیمی از جان و پیکر آن ها هم به زیر خاک خواهد رفت. مادران شهدا وقتی فرزندشان شهید می شود، از نظر من خود نیز آسمانی شده و قسمتی از بهترین درجات بهشت نصیب آن ها می شود.
رئیس سما ادامه داد: مادران شهدا نماد صبر، شجاعت، پایداری هستند و امروز جامعه ما مدیون فداکاری های این بزرگواران است.

در پایان جواد خوش بیان معاونت فرهنگی سما شیروان نیز اظهار کرد: امروز آرامش و امنیت کشور را مدیون نثار خون این شهدا هستیم و هرچه را که کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون شهدا ی عزیز هستیم.

خبرنگار سمانه پور غلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار