جنگ سگ‌ها در گلوگاه اعتراض حامیان حیوانات را برانگیخت

ساری (پانا) - جنگ خونین سگ ها در گلوگاه واکنش گروه های حامی حیوانات و برخی بازیگران را برانگیخت.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جنگ سگ‌ها در گلوگاه اعتراض حامیان حیوانات را برانگیخت

صفحه رسمی حقوق حیوانات ایران در اینستاگرام با پوشش خبر جنگ خونین ۱۰۰ سگ‌ در شهرستان گلوگاه به زبان فارسی و انگلیسی به پوشش این رویداد پرداخته و به آن واکنش نشان داد.

جمعه هفته گذشته افرادی مسابقه خونین سگ‌ها به صورت غیرقانونی در ساحل شهرستان گلوگاه برگزار کردند که نکته عجیب آن فرصت برپایی چنین مسابقه‌ای آن هم با جمعیت چشمگیر در شرایط کرونایی است. این مسابقه هر ساله در گلوگاه برگزار می‌شود.

لیدرها چندین بار مکان مسابقه را تغییر دادند تا اینکه در روز جمعه همه را غافلگیر کردند.

پریناز ایزدیار از بازیگران سینما و تلویزیون یکی از کسانی است که به این اتفاق واکنش نشان داد. او در استوری اینستاگرام خود این گونه نوشت: «برای این جماعت انگار کار از فرهنگ سازی و جریمه و دستگیری گذشته، متأسفانه خوشحال می شدم اگر می شنیدم سگ های که برای جنگ تربیت کردن خود این افراد را تکه تکه کردن، شاید اینجوری این کثافت کاری برای همیشه متوقف می شد اما وفای این سگ بیچاره بیشتر از این هاست.»

امیررضا قویدل بلاگر و خبرنگار نیز در صفحه اجتماعی خود با خبر پیگیری از عوامل برگزار کننده این حادثه، به این موضوع واکنش نشان داد.

برخی از پایگاه‌های خبری سراسری و محلی نیز با اشاره به این مسابقه، به پوشش اخبار آن پرداختند.

فریدون کلبادی نژاد فرماندار گلوگاه روز گذشته از دستگیری عوامل برگزاری این مسابقه خبر داد و گفت که مأموران انتظامی پس از اطلاع از این موضوع، در محل حاضر شدند و چند لیدر برپا کننده این مسابقات را دستگیر کردند.

خبرنگار: اویس خادم‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار