مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

در انتصاب مدیران باید رویکرد تربیتی به عنوان شاخص اصلی در نظر گرفته شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی بر الزام رویکرد تربیتی همه مدیران مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
در انتصاب مدیران باید رویکرد تربیتی به عنوان شاخص اصلی در نظر گرفته شود

شورای پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان مسئول و کارشناسان این حوزه با لحاظ دستورالعمل های بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول برگزار شد. این جلسه به منظور هم افزایی اجماعی با طرح موضوع گزارش فعالیت های تخصصی و ویژه برنامه های دهه مبارک فجر کارشناسی ها تشکیل شد.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با تبریک دهه فجر و میلاد بانوی بزرگ اسلام، حضرت زهرا (س) را الگوی تمام عیار برای تمام انسان ها برشمرد و زنان این سرزمین را از پیروان آن بانوی بزرگوار دانست و گفت: الزاما رویکرد همه ما باید رویکرد تربیتی باشد. اگر مدیر مدرسه خود نیرویی تربیتی باشد مدرسه زنده و بوی زندگی می دهد و در انتصاب مدیران باید این رویکرد به عنوان شاخص اصلی در نظر گرفته شود.

وی افزود: حوزه تربیتی با روح و جان انسان ها سروکار دارد. همکاران زحمات زیادی می کشند؛ اما خیلی انعکاس بیرونی ندارد و نمود کار ما را ندیدند. کارتان را رسانه ای کنید.

در ادامه علی گلشن با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای والامقام و تقدیر از زحمات کارشناسان میلاد بانوی بزرگ اسلام، حضرت زهرا (سلام الله علیها) را تبریک گفت.

همچنین در پایان کارشناسان مسئول سلامت و پیشگیری، تربیت بدنی، اردوگاه، مشاوره تربیتی و تحصیلی، اردویی و سازمان دانش آموزی، قرآن، عترت و نماز گزارش مختصر و نقطه نظرهای خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار