معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵:

باید در جهت اقتدار، بالندگی و پیشرفت ایران به هر نحوی که می توانیم، قدم برداریم

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در نشست کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی، از اهمیت تبیین و اعتلای مبنای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
باید در جهت اقتدار، بالندگی و پیشرفت ایران به هر نحوی که می توانیم، قدم برداریم

کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، باحضور فاطمه خوئینی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، عبداله نیک مهر کارشناس مسئول فرهنگی و هنری،میترا لطفی کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز، حکم آبادی کارشناس فرهنگی هنری، روح اله خاکسار کارشناس قرآن و عترت و نماز، ضیائی مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، محمد صادق نوری تبار رئیس سازمان دانش آموزی برگزار شد.
در ابتدا خوئینی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: باتوجه به موقعیت حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی در این برهه و مسئولیت آموزش و پرورش در تبیین و اعتلای مبنای انقلاب اسلامی، باید در جهت اقتدار، بالندگی و پیشرفت ایران به هر نحوی که می توانیم، قدم برداریم.
خوئینی در ادامه از کارشناسان حوزه مختلف منطقه ۱۵ خواست تا با ارائه برنامه های خلاقانه و همچنین برگزاری مسابقات گوناگون، شوق و انگیزه، شور و حرارت را در فضای مجازی برقرار کنند.
سپس ضیائی، مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه، با ارائه گزارشی از فعالیت های در دست اقدام، گفت: علاوه بر دانش آموزان باید مدیران، معلمان، مربیان و همکاران حوزه ستادی نیز در این فعالیت ها حضور پر رنگ داشته باشند و همچنین از اجرای برنامه ای در روز ۱۲ بهمن راس ساعت نه و سی وسه دقیقه در محوطه اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۵ خبر داد.
در ادامه جلسه، نیک مهر کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه 15، ضمن تاکید بر اهمیت و اجرای گسترده مراسم در تمام مقاطع، به روز شمار برنامه های انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: در دهه فجر از مربیان و معاونین پرورشی خواسته شده که با توجه به تقویم اجرایی و روز شمار دهه فجر، علاوه بر گزارش کلی، در پایان روز هم گزارشی از فعالیت های همان روز به معاونت پرورشی منعکس کنند.
در پایان نوری تبار رئیس سازمان دانش آموزی منطقه گفت: تمامی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت دانش آموز و مدرسه برگزار می شود؛ بنابراین با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری این برنامه ها در فضای مجازی از اهمیت دوچندانی برخوردار است و باید خوراک و بستر مناسب را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار