مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

طنین گلبانگ انقلاب در مدارس استان کردستان

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته می شود .

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
طنین گلبانگ انقلاب در مدارس استان کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، گفت: همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی ( ره ) به میهن اسلامی در 12 بهمن 1357 ، زنگ انقلاب روز یکشنبه 12 بهمن 1399 در مدارس استان نواخته می شود .

وی افزود : به همین مناسبت ویژه برنامه و آیین نمادین در مرکز استان و شهرستانها و مناطق با حضور مسئولین استانی و محلی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در یکی از مدارس برگزار و زنگ انقلاب در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح همزمان با لحظه ورود حضرت امام خمینی ( ره ) به میهن اسلامی به صدا در خواهد آمد .

قربانی از تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان و شهرستانها و مناطق خبر داد و گفت: ویژه برنامه هایی از طریق کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان پیش بینی و در قالب شیوه نامه به واحد های اداری و آموزشی جهت اجرا در ایام الله دهه مبارک فجر ابلاغ شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین از راه اندازی کانال راهیان نور مجازی استان در شبکه شاد خبر داد و گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ، 15 بهمن ماه 99 با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ، راهیان نور مجازی استان به صورت رسمی آغاز بکار خواهد کرد .

وی « انقلاب اسلامی، ولایت پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» را شعار محوری برنامه های دهه فجر امسال اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در بستر فضای مجازی شاد در سطوح آموزشگاهی و شهرستانی در قالب های مختلف تولید محتوای، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و آشنایی با اندیشه های امام (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب به صورت مجازی در بستر شبکه شاد از مهم ترین برنامه های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان در فجر 99 است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار