واژگونی خودرو و مرگ دو سرنشین در شیراز

شیراز (پانا) - رییس سازمان آتش نشانی شیراز از حادثه واژگونی و برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری 206  با درختان حاشیه بزرگراه ، مرگ دو سرنشین و مصدومیت یک تن در بامداد امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی خودرو و مرگ دو سرنشین در شیراز

محمد هادی قانع امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: ساعت 2:14 دقیقه بامداد امروز شاهدان حادثه برخورد خودروی سواری پژو 206 با دو درخت در حاشیه جاده کمربندی( روبه روی بلوار خرمشهر)، در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز با توجه به تصادف منجر به حریق این خودرو به سرعت آتش نشانان ایستگاه 17 و 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز عنوان کرد: در این حادثه خودروی سواری پس از انحراف از مسیر اصلی با دو درخت حاشیه بزرگراه به شدت برخورد کرده بود که بر اثر شدت این حادثه دو سرنشین از خودرو به بیرون پرتاپ شده و یک سرنشین با توجه به حریق خودرو در میان آهن ها گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر با سرعت عمل بالا حریق خودرو را اطفا کرده و با توجه به وخامت حال سرنشین محبوس، در حضور عوامل اورژانس عملیات رها‌سازی را آغاز کردند.

قانع تاکید کرد: گروه دیگری از آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده‌ای سازمان آتش نشانی نیز دو سرنشین دیگر این خودرو را با ایمنی کامل از محل حادثه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند. نیروهای آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص نجات سرنشین محبوس شده را که زنی جوان بود به بیرون از خودرو منتقل کرده و برای انجام معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع با اشاره به شدت جراحات وارد شده به سرنشینان این خودرو، تصریح کرد: بنا بر تائید کادر پزشکی حاضر در محل حادثه، دو سرنشین این خودرو (یک مرد و یک زن جوان) در این حادثه جان خود را از دست دادند و سرنشین دیگر به دلیل مصدومیت وارده به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار