بازدید مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از دوره آموزشی خبرنگاری دانش آموزان پسر+تصاویر

مرادی: نیروی انسانی ماهر یکی از عوامل موفقیت رسانه ها در امر اگاهی رسانی است

یاسوج (پانا) -رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از روند برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری خبرگزاری پانا ویژه دانش‌آموزان پسر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از دوره آموزشی خبرنگاری دانش آموزان پسر+تصاویر

سید نظام مرادی در این بازدید وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی را مهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان بیان کرد و گفت: یکی از مهارت های خوبی که در سازمان دانش آموزی در راستای بسته تحولی با موضوع هر دانش آموز یک نقش اجتماعی برنامه ریزی و تدوین شده است، آموزش مهارت خبرنگاری است.

مرادی با بیان اینکه امروزه نیروی انسانی ماهر یکی از عوامل موفقیت رسانه ها در امر اگاهی رسانی است، افزود:شما با توجه به استعداد و علاقه ای که داشتید در دوره آموزش خبرنگاری که توسط خبرگزاری پانا و زیر نظر سازمان دانش آموزی برگزار می شود شرکت کردید تا مهارت های تهیه خبر را یاد بگیرید و بتوانید در آینده در سانه های مختلف فعالیت کنید.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانش آموزان خبرنگار گفت: در نوشتن خبر صداقت داشته باشید و مطالبی را که انتشار می دهید از صحت و سقم آن مطمعن باشید، زیرا اگر مخاطب متوجه خبر جعلی و دروغین یک رسانه شود نسبت به آن رسانه بی اعتماد می شود.

دومین روز برگزاری دوره آموزش خبرنگاری گروه پسران با موضوع گزارش نویسی توسط مدرسین خبر در محل خبرگزاری پانا کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار