لونی: حضور ارزشمند بسیج در فعالیت های آموزش و پرورش مایه ی مباهات است

تهران (پانا) - همایش مدیران و فرماندهان بسیج مدارس آموزش و پرورش منطقه 4 در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
لونی: حضور ارزشمند بسیج در فعالیت های آموزش و پرورش مایه ی مباهات است

همایش مدیران و فرماندهان بسیج فرهنگیان در گروه مدیران مدارس در بستر شبکه شاد با حضور لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، سرهنگ پاسدار کاظم رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا و سردار بسیجی رضایی فرمانده بسیج فرهنگیان ودانش آموزی منطقه 4 برگزار شد.

در ابتدا لونی ضمن تشکر از کارهای خلاقانه ای که توسط مدیران و دانش آموزان در فضای مجازی شکل گرفته ادامه داد: فعالیت های بسیج تعطیل نشده بلکه در این مدت شکل آن تغییر کرده است و به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی کارهای ارزنده ای توسط دانش آموزان شکل گرفت.

وی ادامه داد: حضور ارزشمند بسیج در فعالیت های آموزش و پرورش مایه ی مباهات است. تعامل و همکاری بسیج با نهاد آموزش و پرورش باعث می شود در زمینه اجرای برنامه های تربیتی آموزش و پرورش موفق تر عمل کنیم و نتیجه بهتری حاصل شود نیاز است با این تعاملات کمک کنیم.

لونی اظهار داشت: مدیران ما یک کار جهادی کردند و در بین سه مقطع حدود 520 گوشی و تبلت تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

در ادامه سرهنگ پاسدار کاظم رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا ضمن تشکر از تلاش و زحمات مدیران در راستای برنامه های اجرایی سالگرد شهید سلیمانی اظهار کرد: بسیاری از فعالیت های بسج به دلیل شرایط موجود صورت نگرفت و از فضای مجازی جهت اجرای طرح ها بهره گرفتیم.

وی ضمن تشریح طرح سردار سلیمانی ادامه داد: در این طرح که از اواخر آبان ابلاغ شد با همکاری بسیج،آموزش و پرورش و بهداشت در سه ماموریت حمایتی، مراقبتی و نظارتی کارهای بزرگی صورت گرفت در این طرح 243 هزار خانوار در 43 پایگاه فعالیت داشتند که در قطع زنجیره کرونا موثر بود.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: در این طرح روزانه 300 تا 400 هزار غذا از اوقاف تهیه و توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار