بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش و فرماندار بوشهر از اردوگاه تربیتی در چاه کوتاه 

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر و عباس جمشیدی فرماندار بوشهر به اتفاق هیات همراه از اردوگاه استانی امام خمینی ( ره) چاه کوتاه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش و  فرماندار بوشهر از اردوگاه تربیتی در چاه کوتاه 

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و عباس جمشیدی فرماندار بوشهر به اتفاق هیات همراه از اردوگاه استانی امام خمینی ( ره) چاه کوتاه بازدید کردند.

در این بازدید، قسمت های مختلف اردوگاه شامل: سوئیت ها، فضای سبز، سالن چند منظوره، فضاهای بازی و ورزشی، به صورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و فرماندار بوشهر پس از بازدید از قسمتهای مختلف اردوگاه، ضمن تاکید بر نقش و جایگاه اردوگاههای تربیتی در غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، طی نشستی با حضور کارشناسان ، راهکارهای لازم جهت تعمیرات و تجهیزات اردوگاه مورد بررسی قرار دادند.
در این بازدید فرماندار بوشهر ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران شاغل در اردوگاه جهت حمایت و رفع مشکلات اردوگاه ، پیش بینی های لازم و اساسی را مدنظر قرار داد.
رئیس اردوگاه تربیتی امام خمینی (ره) بوشهر، گزارشی از وضعیت موجود اردوگاه، فعالیت های انجام شده و در دست اقدام که نیازمند به اعتبار دارد ارائه کرد.

در پابان این بازدید علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش از حسن توجه فرماندار بوشهر به این اردوگاه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار