نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس:

۶۰ واحد تولیدی سمنان در تملک بانک‌ها هستند

سمنان (پانا) - نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رفع تملک بانک‌ها یکی از مطالبات مهم مردم منطقه سمنان از دستگاه قضایی است، گفت ۶۰ واحد تولیدی سمنان در تملک بانک‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ واحد تولیدی سمنان در تملک بانک‌ها هستند

عباس گلرو، در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور آیت الله رئیسی در دادگستری مرکز استان، با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند، بر لزوم تسهیل در کار مردم تاکید کرد و افزود: فلسفه وجودی دولت‌ها، حکومت‌ها، حاکمیت‌ها و همه ارگان‌ و دستگاه‌ها این است که کار را برای مردم راحت کنند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد، راه نجات ایران اسلامی است، بنابراین باید قدردان کسانی باشیم که در این راه کار می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: اداره کشور باید به گونه ای باشد که مردم به سمت ناامیدی نروند و اجرای عدالت تقویت‌کننده اعتماد و فساد ناامید کننده مردم جامعه است.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مطالبات مردم در حوزه فساد، واقعا به جا و درست است، تصریح کرد: عدالت و مبارزه با فساد، ۲ نکته مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است و باید این ۲ مورد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

گلرو، ضمن تمجید از عملکرد دستگاه قضایی در این شرایط، یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در این شرایط پر دست‌انداز و پرپیچ و خم، پرچم‌دار مبارزه با فساد است اما دولت‌ و حاکمیت‌ نیز باید در کارها تسهیل گری کنند، چرا که در برخی موارد، ابزار قانونی، مشکل برای مردم ایجاد کرده است.

وی از رئیس دستگاه قضا به عنوان پرچم‌دار امیدآفرینی در این شرایط پرخطر نام برد و افزود: جوانان و مخاطبان بیانیه گام دوم در این شرایط در رکاب شما هستند تا با تحقق‌بخشی به تمدن اسلامی و خدمت به مردم، به امیدآفرینی در کشور کمک کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زندگی را نباید برای مردم سخت گرفت و باید قانون به نفع مردم تفسیر شود، اظهار کرد: بخشی از مشکلات کشور مربوط به تحریم و ۷۰ درصد مشکلات مربوط به فساد داخلی و سوء مدیریت است. البته تحریم نعمت است و تلاش برای خودکفایی، نعمت تحریم است.

گلرو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که بانک‌ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند، گفت: ۵۸ تا ۶۰ واحد تولیدی سمنان امروز در تملک بانک‌ها هستند و این امر باید مورد بررسی قرار گیرد. اجرای عدالت در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری که یک نسخه اساسی برای پیشرفت کشور و حرکت به سمت آینده است، بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

رد پای نفوذ در بورس

وی همچنین بر لزوم مقابله جدی با نفوذ تاکید کرد و گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی‌هایی در این بخش انجام دادیم و معتقدیم که عوامل نفوذ در کشور جدی است و باید به طور جدی به این حوزه ورود کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، بقای هر نظام را در گرو حفظ و تقویت سرمایه ملی دانست و افزود: اعتماد مردمی و اعتبار نظام، جزء سرمایه های ملی و وظیفه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی، تقویت اعتماد مردمی است. عامل نفوذ در بورس، موجب نارضایتی و اختلال در بازار شده و رسیدگی به این مسائل مطالبه جدی مردم از دستگاه قضا است.

گلرو تاکید کرد: عامل نفوذ، عاملی جدی در امنیت است و از جمله عوامل نفوذ می‌توان به بازار بورس اشاره کرد که خطر خروج پول و نارضایتی دارد و باید توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه اظهار کرد: بازگشایی گره غائله کاروانسرای میدان سعدی سمنان می‌تواند در مردم ایجاد امید کند تا فضای بازی در مرکز شهر را شاهد باشیم که می‌خواهیم این مورد در سفر آیت الله رئیسی بررسی شود.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از احیای دادسرای مهدی‌شهر به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردمی خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان دادگاه سرخه از دیگر اقداماتی است که می‌بایست انجام شود.

گلرو افزود: پروژه انتقال آب دریای خزر و دانشگاه فرزانگان خواهران که متأسفانه وزارت علوم آن را به همراه ۱۴ دانشگاه دیگر می‌خواهد در مرکز ادغام کند و این امر بر خلاف برنامه ششم توسعه است، از جمله دیگر مطالبات مردم سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار