استاندار زنجان در همایش تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان:

شناسایی معلمانی که با گمنامی در مناطق روستایی در تلاش هستند، ضرورت دارد

زنجان (پانا) - همایش تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرمانداران و روسای مناطق برتر و سایر اعضا این شورا در سالن اجتماعات استانداری زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی معلمانی که با گمنامی در مناطق روستایی در تلاش هستند، ضرورت دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در این همایش ضمن تبریک کسب مقام برتر شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: زنجان شایستگی خود را در سطح ملی با چنین افتخاراتی نشان داد و این موفقیت نتیجه تلاشهای خانواده بزرگ فرهنگیان استان و پیگیری های مسئولین قبلی و فعلی است.
فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه کسب یک رتبه و جایگاه مایه مباهات و یک ارزش است، افزود: حفظ این جایگاه اهمیت بیشتری دارد و باید بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.
استاندار زنجان با اشاره به اهمیت پژوهش در جامعه و این که باید پژوهش را در رده های سنی پایین آغاز کرد، اظهار کرد: ضرورت دارد با برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری در این بخش ثروت آفرینی کنیم چرا که یکی از علل عدم تولید ثروت از علم عدم توجه به موضوع پژوهش است.

معلمان استان خوش درخشیدند

وی با تأکید بر اینکه کار آموزش و پرورش در ایام کرونا تعطیل نشده است، گفت: معلمان عزیز در این ایام زحمات فراوانی متحمل شدند و با تولید محتوا برای فضای مجازی و آماده کردن پک های آموزشی برای نخستین بار خوش درخشیدند.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی معلمانی که با گمنامی در مناطق روستایی در تلاش هستند، گفت: همه فرمانداران و روسا وظیفه دارند این معلمان عزیز و زحمت کش را شناسایی و تجلیل انجام دهند و قدردان زحمات آنها باشند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه تمام مدارس شهری به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و از بین یک هزار و 112 مدرسه روستایی، 293 مدرسه فاقد اینترنت بودند، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده قرار شد 99 سایت ایجاد شود و 15 هزار خانواده از اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه همه این سایت ها آماده است، گفت: در دهه فجر این پروژه با حضور وزیر ارتباطات افتتاح خواهد شد و اکثریت مدارس استان به اینترنت پر سرعت دسترسی خواهند داشت.

حقیقی با اشاره به این که 2600 تبلت در اختیار دانش آموزان در جای جای استان قرار گرفته است، تصریح کرد: 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه نیز بدین منظور اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار