حمله مرگبار مار شاه کبرا به مارگیر محلی!

تهران (پانا) - مارگیر محلی هندوستانی از حمله مرگبار یک مار شاه کبرا با خوش شانسی جان سالم به در برد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حمله مرگبار مار شاه کبرا به مارگیر محلی!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک مارگیر محلی در هند از حمله مار شاه کبرا مرگبار جان سالم به در برد. این مرد مارگیر که هویتش مشخص نشده به همراه دوستش قصد گرفتن یک مار شاه کبرای غول پیکر را داشت که ناگهان مورد حمله مار قرار گرفت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده لحظه حمله این مار به این مارگیر را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو فرد مارگیر در حالی که روی تنه یک درخت در آب ایستاده تلاش می‌کند تا مار کبرا را شکار کند. لحظاتی بعد در حالی که دوست این مارگیر دم مار را گرفته او ناگهان روی درخت تعادل خود را از دست داده و به طرزی وحشتناک در مقابل مار سقوط می‌کند.

در این لحظه مار چند بار به سمت این مرد حمله‌ور می‌شود، اما او با وجود از دست دادن تعادل خود تلاش می‌کند از حمله مار فرار کند. سرانجام دوست این مرد به کمک وی شتافته و موفق به شکار مار می‌شوند. این اتفاق در منطقه «شیواموگا» واقع در ایالت کارناتاکا رخ داد.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این مار، یک مار شاه کبرا بود. واقعا روز خوش شانسی مرد مارگیر بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار