قرچک نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و خیرین است

قرچک (پانا)- فرماندار شهرستان قرچک گفت با توجه به آموزش‌های مجازی و وضعیت معیشتی مردم، تهیه گوشی برای برخی خانواده‌ها سخت شده و نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و استان و خیرین به این شهرستان ا‌ست.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
قرچک نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و خیرین است

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار ‌کرد: با توجه به حساسیت امور آموزش و پرورش باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود.
او با بیان اینکه با وجود تمام کمبودها اقدامات خوبی در قرچک در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته‌است، افزود: با وجود کمبود زیرساخت‌ها و مطالبات به حق قشر فرهنگی رتبه‌های خوبی در حوزه آموزش و پرورش بدست آورده‌ایم، اما خدمات در حد استاندارد نیست، گرچه پیگیری‌ها و تلاش‌هایی با استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش انجام شده‌است.
فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه تراکم دانش‌آموزی در قرچک بالاست، اظهار کرد: قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است و به فراخور آن جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان بالا است.
خطیبی با بیان اینکه برای مدارس فرسوده و کمبود نیروی اداری پیگیری شده‌است، بیان کرد: با توجه به آموزش‌های مجازی و وضعیت معیشتی مردم، تهیه گوشی برای برخی خانواده‌ها سخت شده و نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و استان و خیرین به این شهرستان هستیم.
او افزود: سند تحول بنیادین از اسناد بالادستی برای ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان و ارتقای مسائل فرهنگی‌ است و همچنین برنامه ششم توسعه و انتظارت آموزش و پرورش را پیگیر شویم.
فرماندار قرچک در پایان خطاب به شورای آموزش و پرورش، گفت: برای بازماندگان از تحصیل و کاهش آمار بی‌سوادی فعالیت‌ها را به زمین نگذاریم و تلاش کنیم آمار بیسوادی در شهرستان کم‌ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار