ایمن‌سازی رمپ و لوپ‌های بزرگراه امام علی (ع) 

تهران (پانا) - رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب از اتمام ایمن سازی رمپ و لوپ های بزرگراه امام علی ( ع ) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ایمن‌سازی رمپ و لوپ‌های بزرگراه امام علی (ع) 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی زینی وند گفت: رمپ و لوپ های مسیر اتوبان امام علی ( ع ) در محدوده منطقه 8 ایمن سازی این وجهت بهره برداری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: از دیگر اقدامات در این طرح ایمن سازی رمپ و لوپ های این محدوده به وسیله نصب گاردریل ها بوده است. با اجرای این طرح، خطرات ناشی از بروز تصادفات در این محدوده کاهش می یابد.

زینی وند افزود: همچنین با نصب این گاردریل ها در این محل، باعث ایمنی هرچه بیشتر تردد رانندگان و در صورت حواس پرتی و تصادف دیگر خودرویی به لاین مخالف نمی رود.

وی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته نصب تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی و حاشیه نما بوده است که درصد ایمنی را در این مقطع بالا برده است.

وی از عابران محترم خواست با احترام به قوانین و رعایت اصول و برای حفظ جان خود از پل های عابر پیاده و زیرگذر ها جهت تردد از عرض معابر استفاده کنند هر چند که فاصله آنها تا این محل ها دور باشد بهتر است از پل های هوایی و زیرگذر ها عبور کرده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار