بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پروژه در حال ساخت فرهنگسرای ملارد

ملارد(پانا)- مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به همراه جمعی از مسئولین استان تهران و شهرستان ملارد از پروژه در حال احداث ملارد بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پروژه در حال ساخت فرهنگسرای ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، محبت‌خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، سجاد برنجی فرماندار شهرستان، معاون راه و شهرسازی استان تهران، امیراسماعیل پورروشن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین استان و روسای ادارات شهرستان از پروژه در حال ساخت فرهنگسرای ملارد بازدید کردند.

در این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن رضایت از روند ساخت پروژه فرهنگسرای شهرک طلائیه با توجه به کمبود زیرساخت‌های فرهنگی دراین شهرستان خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شد.

او بر اهمیت و تسریع در ساخت و تکمیل اماکن فرهنگی تاکید کرد و اذعان داشت: اولویت در دولت تدبیر و امید علاوه بر معیشت مردم، توجه ویژه‌ به فرهنگ و رفتار اجتماعی است.

امیر اسماعیل پورروشن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در این بازدید گفت: این پروژه هم‌اکنون در کنار پارک بزرگ مشاهیر شهر ملارد جانمایی شده است که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام گرفته خواهد توانست در آینده فضای مناسبی را برای ارتقاء سطح فرهنگی و سرانه‌ای شهر ملارد دراین خصوص ایفا می‌کند تا شاهد استقبال عمومی توسط جوانان در حوزه‌های کتابخوانی، شرکت در برنامه‌های فرهنگی، اجرای جشنواره‌ها و برنامه‌های مناسبتی و فرهنگ محور دراین مکان باشیم.

گفتنی است این فرهنگسرا در زمینی به مساحت 3000 مترمربع کلنگ‌زنی شده است که با 1350 متر زیربنا شامل بخش‌های سالن اجتماعات، کلاس‌های آموزشی، فضای اداری، اتاق گریم و ... است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار