موفقیت سازمان دانش آموزی مرهون تلاش مسئولین شهرستانها و پیشتازان است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه ویدیو کنفرانس با مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق عنوان کرد موفقیت سازمان دانش آموزی استان کرمان در عرصه های مختلف نشان از تلاشهای پیشتازان و دانش آموزان پرتلاش شهرستانها و مناطق است.

کد مطلب: ۱۱۵۳۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت سازمان دانش آموزی مرهون تلاش مسئولین شهرستانها و پیشتازان است

محمود رجبی پور گفت: بسته تحولی سازمان دانش آموزی بسته جامع و کاملی است که راهکارهای اساسی و خوبی به ما ارائه کرده است.

وی افزود: با مطالعه این بسته تحولی و بکارگیری دستورالعملهای آن می توانید روز به روز شاهد موفقیتهای دانش آموزان باشید.

رجبی پور گفت: در فضای مجازی باید از تمام ظرفیتها استفاده لازم را بکنیم تا بتوانیم تمام خدمات را به دانش آموزان و همکاران ارائه دهیم.

وی گفت: بسته تحولی 5 جلد است که جلد سوم و چهارم آن مربوط به خبرنگاران پانا و مجلس دانش آموزی است و خیلی روی این قضیه تاکید شده است. شعار و هدفی که دنبال می شود با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی، که امیدواریم این از قالب شعار بیرون آمده و در عمل شاهد آن باشیم.

رجبی پور افزود: باید به هر دانش آموز یک نقش اجتماعی بدهیم که دور از ذهن هم نیست و قابل اجراست. با توجه به اینکه در قالب طرح یاران مدرسه در گذشته به همه دانش آموزان نقش می دادیم و شاهد موفقیت آنها بودیم که یاور مربی، یاوران امداد، یاوران نماز و نقشهایی که با ایده های خلاقانه به دانش آموزان داده می شد از این قبیل است.

باید از ظرفیت دانش آموزان و همکاران استفاده کنیم و در عرصه های مختلف وارد شویم.

وی ضمن اشاره به قطب بندی شهرستانها به 6 قطب گفت: قطب بندی شهرستانها باعث می شود روند انجام کار بهتر انجام شود.

رجبی پور ضمن اعلام اسامی شهرستانها در 6 قطب از مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق خواست تا رابطین قطبها را معرفی کنند.

در ادامه مسئول خبرگزاری پانا ضمن تشکر از مسئولین شهرستانها و مناطق از ثبت نام بیش از 1000 نفر دانش آموز جهت حضور در دوره های مجازی خبرنگاری خبر داد و گفت: روند آموزش خبرنگاران کما فی السابق ادامه دارد و دانش آموزان علاقمند می توانند در این عرصه وارد شده و خبرگزاری پانا آمادگی کامل جهت برگزاری دوره های مختلف مجازی برای دانش آموزان را دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان دانش آموزی نیز در این ارتباط تصویری خطاب به مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق گفت: تمامی فایلها، کلیپها و عکسهای مربوط به فعالیت سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق و نواحی فقط از طریق سامانه ftp قابل ارسال است.

علی تاج الدینی گفت: تمامی برنامه های سازمان دانش آموزی از جمله جشن عاطفه ها، جشن شکوفه ها، مانور زلزله و... در پوشه هایی به صورت کامل در سامانه ftp برنامه فایل زیلا قابل ارسال است.

کارشناس مسئول تشکیلات پیشتازان در این جلسه گفت: ضمن اشاره به بسته تحولی مجلس دانش آموزی و برگزاری آزمون و اهداء گواهینامه به اعضای هیأت رئیسه مجلس دانش آموزی هر شهرستان و منطقه و تعیین رابط قطب توضیحاتی دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار