اجرای تربیت شش ساحتی سند تحول بنیادین در دبیرستان پسرانه بعثت ایلام

ایلام (پانا) - دبیرستان بعثت ایلام موفق به پیاده‌سازی سند تحول بنیادین و تربیت شش ساحتی شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تربیت شش ساحتی سند تحول بنیادین در دبیرستان پسرانه بعثت ایلام

ناصر حسین زاده مدیر دبیرستان متوسطه دوم بعثت با بیان اینکه دبیرستان بعثت ایلام در این سال تحصیلی قدم های بسیاری را در پیاده سازی سند تحول بنیادین و تربیت شش ساحتی(علمی ، اعتقادی، زیستی و بدنی، هنری، سیاسی و اجتماعی) برداشته است، گفت : امروزه در زمینه‌ ساحت علمی و فناوری شاهد تقدیر از ۳۳ نفر از دانش آموزان برتر علمی بودیم که مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه‌ ساحت زیباشناختی و هنری از ۴ نفر از دانش آموزان تقدیر و تجلیل شد. در ساحت زیستی و بدنی در ایام دهه فجر افتخار تجلیل از تیم منتخب فوتبال و والیبال را داشتیم و در زمینه اعتقادی و سیاسی نشستی با اساتید کشوری و استانی و مدرسه انقلاب از دیگر افتخارات و برنامه های این دبیرستان بود.

مدیر دبیرستان بعثت عنوان کرد: کادر دبیرستان بعثت همواره در جهت یادگیری و پیشرفت همه جانبه دانش آموزان تلاش می‌کنند تا نخبگانی را در راستای علمی، سیاسی و اعتقادی تربیت کرده و تحویل جامعه دهند.

لازم به ذکر است دانش آموزان این دبیرستان که در مسابقات مذهبی مانند قرآن و عترت، قرائت، اذان و مداحی رتبه هایی کسب کردند در ماه مبارک رمضان از این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آمد.

دانش آموز خبرنگاران: امیررضا نظری فر ، نگار پیری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار