فعالیت هنرمندان نوجوان برای ائمه، آینده آنان را بیمه میکند

کاشمر(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش کاشمر از تمرین گروه سرود کانون لقمان و ‏کانون مسجد جامع بازدیدکرد و گفت: فعالیت هنرمندان نوجوان برای ائمه و بخصوص حضرت فاطمه زهرا ‏‏(س) آینده آنان را بیمه میکند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت هنرمندان نوجوان برای ائمه، آینده آنان را بیمه میکند

حامد ناصری معاون پرورشی آموزش وپرورش ضمن عرض خداقوت به گروه سرود کانون میعاد و لقمان کاشمر گفت: خواندن سرود برای اهل بیت کار هرکسی نیست و باید خود حضرت زهرا بخواهد وگلچین کند اما همین برای حضرت زهرا(س) کافیست که شما به فکر بودید.

وی ادامه داد: کارهنری مخصوصا برای اهل بیت کار بسیار ارزشمندی است، اهل بیت شما را در آینده بیمه می کنند و خیر وبرکت این فعالیت ان شاء الله در آینده نصیب شما خواهد شد.

وی در مورد این گروه سرود گفت: در این گروه که متشکل از هنرمندان کانون لقمان و کانون میعاد مسجد جامع هستند متن و آهنگ یک سرود در مورد حضرت زهرا (س) را در فضای مجازی دریافت و پس از چند روز تمرین انفرادی جهت هماهنگی گروهی به مدت حدود نیم ساعت با رعایت دستورات بهداشتی درسالن شهید شهابیان حضور یافته و با وجود کمبود تمرین گروهی اجرای خوبی داشتند وجا دارد که همه افراد بویژه سید جلال شهری مربی کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع که نقش ارزنده ای در هماهنگ کردن گروه را داشتند مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند.

این سرود قرار است در ایام فاطمیه در در مکان های عمومی وخیابان ها اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار