معاون آموزش ابتدایی در گفت‌وگو با حسین اسدی خیر خوزستانی:

راهبران بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر با حسین اسدی، راهبر آموزشی وتربیتی و خیر خوزستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
راهبران بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش هستند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر با حسین اسدی، راهبر آموزشی وتربیتی و خیر خوزستانی دیدار و گفتگو کرد.

حسین اسدی راهبر آموزشی و تربیتی در استان خوزستان است که به تازگی مبلغ یک میلیاردو دویست و چهل و پنج تومان ارث پدری خود را صرف خرید تبلت برای دانش آموزان استان خوزستان نمود.

به گفته اسدی، پس از اقدام وی موجی از کمک های خیرین در سراسر کشور به راه افتاده است. او این موج ارزشمند را از برکت انفاق در راه خدا می داند.

معاون آموزش ابتدایی در این گفتگو فرهنگ سازی را مهمترین پیامد این اقدام خداپسندانه دانست و افزود: حرکت شما علاوه بر اینکه توانست مشکل تعداد قابل توجهی از دانش آموزان را مرتفع نماید، نشان داد که مدرسه ی دیروز تبدیل به تبلت امروز شده است وهنوز هم امکان آنکه خیرین بتوانند مدرسه سازی کنند وجود دارد.

حکیم زاده اظهار کرد: ما ممکن است که با توزیع درسنامه و مدرسه تلویزیونی سعی در تداوم آموزش به این عزیزان کنیم اما نمی توانیم طعم فقرو ناکامی که بیش از پیش در ذهن کودکانه آنها ادراک شده است را از بین ببریم. ازین رو اهدای گوشی یا تبلت موجب شاد کردن دل این کودکان خواهد شد و این حس ناخوشایند تفاوت داشتن را محو می کند، که بسیار ارزشمند تر از فراهم آوردن امکانات آموزش برای آنان است.

وی با اشاره به اهمیت نقش راهبران آموزشی در مناطق دوردست اذعان کرد: ما ادعا می کنیم که بهترین، کیفی ترین و دلسوزترین نیروهای آموزش و پرورش راهبران هستند. اینکه شما راهبر آموزشی هستید و به عنوان نماد یک گروه با کیفیت و ارزشمند دست به این اقدام زده اید نیز قابل توجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار