شکل دهی به شخصیت اجتماعی نسل آینده هدف مجلس دانش آموزی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت شکل دهی به شخصیت اجتماعی نسل آینده، هدف مجلس دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شکل دهی به شخصیت اجتماعی نسل آینده هدف مجلس دانش آموزی است

افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی و اولین دوره پارلمان دانش آموزی استانی آذربایجان غربیصبح امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: تربیت اجتماعی و شکل دهی به شخصیت اجتماعی نسل آینده، محصول آموزش و پرورش و مجلس دانش آموزی است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رشد انواع مهارتها در دانش آموزان و به فعلیت در آوردن استعدادها وظیفه نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس دانش آموزی، پل ارتباطی بین مسئولان نظام تعلیم و تربیت و بطن مدرسه هستند؛ افزود: اندیشه ورزی و هم افزایی در قالب مجلس دانش آموزی، در نهایت منجر به توسعه اجتماعی کشور خواهد شد.

منافی با اشاره به شرایط آموزش کرونایی بیان کرد: امروز مهمترین مسئولیت نمایندگان مجلس دانش آموزی، شناسایی مسائل و مشکلات آموزش مجازی و ارائه راهکارهای تحقق بهتر اهداف آموزشی و پرورشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: الگوی سردار سلیمانی ها، مکتب سیدالشهداست و ما نیز باید از ائمه اطهار، شهدای بزرگواری و دانشمندان متعهد خود الگو بگیریم.

در این جلسه، حکم انتصاب «مهین منافی» به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان به نمایندگی از معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار