در سالروز حماسه ۹ دی برگزار شد:

گردهمایی مسئولین ملارد در آموزش و پرورش

ملارد(پانا)- حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مسئولین ملارد در آموزش و پرورش

به گزارش پانا، به مناسبت حماسه ٩ دی "دهه بصیرت و میثاق با ولایت" مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملارد نشستی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان، برگزار کرد.

در این نشست برنجی فرماندار ملارد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالکرد شهادت سردار دل‌ها و اربعین شهید فخری‌زاده خطاب به فرهنگیان ملارد گفت: مسیر آموزش به دانش‌آموزان و نوجوانان، مسیر سختی است و با مصائب، مشکلات و کمبودهای فراوانی همراه است اما باید در کنار آموزش دانش‌آموزان، به تربیت و اعتلای اخلاقی و دینی آنها نیز کمک کرد.

او افزود: همه مسئولان و دستگاه‌ها باید وظایف خود را در قبال مردم بدرستی انجام دهند تا بر ذهن نوجوانان تاثیر درستی داشته باشند.

برنجی نقش آموزش و پرورش بر زمینه‌هایی معنوی نوجوانان را پررنگ‌تر از سایر ارگانها دانسته و گفت: در کنار آموزش، معلمان و مدیران ما باید انگیزه‌‌های معنوی، باورهای دینی و ملی، وطن دوستی را در دانش‌آموزان تقویت کنند و بزرگانی چون سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده را بعنوان الگو به آنها معرفی کنند.

امام جمعه ملارد نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: ما باید در این جامعه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگو در مبارزه با نفاق و حرکات ضدولایت قرار دهیم، کما اینکه این بانوی بزرگوار، در زمان خود با گفتار و رفتار خود با دشمنان ولایت مبارزه کرد و در راه حمایت از امام خود، شهید شد.

او افزود: روز ۹ دی، مردم آگاه با ذائقه ‌های مختلف سیاسی به خیابان آمدند و به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند که مدافع رهبری، قانون اساسی، امنیت ملی و مقدسات این کشور هستند. این حماسه، بیعت دوباره با رهبری بوده و نشانگر نقش بی‌بدیل رهبری بر بصیرت افزایی مردم بود.

حسینی در پایان صحبت‌های خود به ویژگی خاص سردار سلیمانی یعنی اخلاص اشاره کرد و گفت: رمز ماندگاری در این دنیا، اخلاص، کار کردن برای خدا و آخرت ‌گرایی است.

گفتنی است این مراسم بصورت پخش زنده از شبکه شاد و و در گروه‌های مدیران دوره‌های تحصیلی و راهبران تربیتی ملارد انجام شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار