رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ترافیک و بی‌توجهی به بودجه توسعه پروژه‌ها ابرچالش منطقه 3

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به مشکلات منطقه 3 شهرداری تهران واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک و بی‌توجهی به بودجه توسعه پروژه‌ها ابرچالش منطقه 3

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط هیات رئیسه منطقه 3 شهرداری تهران و در جریان دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر گفت: طی بررسی هایی ابر چالش های مناطق و چالش های منطقه 3 رصد شده است.

وی افزود: این منطقه در حوزه توسعه محلی باید مورد توجه قرار گیرد. بودجه منطقه 3 کمترین سهم در حوزه توسعه پروژه های محلی را دارد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بر اساس ماده 68 قانون شهرداری ها سهم40 درصدی اعتبارات تملک سرمایه ای در بودجه هر منطقه به حوزه توسعه پروژه ها اختصاص دارد و سهم فعلی این منطقه 30 درصد است که باید افزایش پیدا کند.

فراهانی گفت: مهم ترین چالش منطقه 3 وجود ترافیک و نبود پارک های محلی به خصوص در محله های امانیه، قبا و آرارات است. بافت منطقه 3 محل عبور و مرور است به همین دلیل متاسفانه مسئله ترافیک مهم ترین مشکل است. نبود پارکینگ محلی در این منطقه مشکل ایجاد کرده و باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: از 11 محله ای که در منطقه 3 داریم 4محله ابر چالش خود را فقدان میدان میوه و تره بار می دانند یعنی معتقدند این میادین باید ایجاد شود و خواهش من از سازمان میادین و شهردار منطقه توجه به این مهم است.

وی با اشاره به سایر مشکلات منطقه 3 تاکید کرد: فقدان اماکن عمومی مانند کتابخانه، بوستان و اماکن ورزشی مسئله 4 محله دیگر است. انشاالله با پیشبرد پروژه های محلی امیدوار باشیم فهرستی که از مشکلات سال آینده مطرح می شود شامل این موارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار