مسدود بودن راه ۲۵۰ روستای اردبیل

اردبیل(پانا)- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از مسدود بودن راه ۲۵۰ روستای این استان به علت بارش برف سنگین و کولاک شدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مسدود بودن راه ۲۵۰ روستای اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری استان اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید در مناطق صعب‌العبور، بازگشایی راه ۲۵۰ روستای اردبیل در دستور کار است.
او با اشاره به اینکه کولاک شدید بسیاری از محور‌های کوهستانی اردبیل را در برگرفته است، بیان کرد: با توجه به کولاک شبانه و شدیدی که محور‌های مواصلاتی استان را در برگرفته در محور اردبیل - سرچم تردد خودرو‌ها به سختی در حال انجام است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی و ارائه خدمات مطلوب به رانندگان و ترددکنندگان اولویت اساسی برای ماست و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است که در صورت ضروری نبودن سفر‌ها از این اقدام جلوگیری به عمل آید.
صبحی اظهار کرد: برف روبی، نمک‌پاشی و تسهیل در عبور و مرور یک اولویت اساسی است که در این زمینه ایمن‌سازی در جاده‌های استان یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید حتی‌الامکان از سفر‌های شبانه پرهیز شود و استفاده از زنجیرچرخ و امکانات زمستانی مبنای کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار