معلم عشایری که در شرایط کرونایی در کنار دانش آموزان است

کرج (پانا)- با توجه به عدم زیر ساخت های مخابراتی و نبود اینترنت و حتی تلفن خانگی و عدم آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه و شبکه های تلوزیونی به ناچار کلاس های دانش آموزان عشایری حضوری برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم عشایری که در شرایط کرونایی در کنار دانش آموزان است

شیخ زاده، معلم عشایری که در شرایط کرونایی در کنار دانش آموزانش بود در گفت و گو با پانا عنوان کرد: به خاطر شرایط خاص مدرسه و عشایر بودن، کلاس دانش آموزان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی در پاسخ به اینکه روش تدریس و رسیدگی به درس دانش آموزان الان به چه شکل است بیان کرد: به علت چند پایه بودن روش تدریس به صورت تلفیقی است و با هدف دادن مسئولیت و اعتماد به نفس به آنان از دانش آموزان پایه های بالاتر برای پایه های پایین تر به عنوان معلم یار استفاده می کنیم.

شیخ زاده در مورد مسافت محل سکونت خود تا مدرسه گفت: فاصله بین محل زندگی من و دانش آموزان چندین کیلومتر است. در زمان محدودیت های کرونایی به راحتی نمی شود رفت و آمد کرد. پدر و مادرها از ترس بیماری برای حضور بچه ها همکاری نمی کنند. این مسیر را هم که تا مدرسه می روم تعداد کمی حاضر می شوند از این رو مجبورم با صرف وقت بیشتر انفرادی با دانش آموزان کار کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: سعی کرده ام دانش آموزان در حد امکان از درس جا نمانند و برایشان بسته های آموزشی تهیه کنم. شبهایی که در کنار دانش آموزان می مانم تا دیر وقت خصوصی تدریس می کنم. اگر نیاز به کمک های دیگری هم باشد کنارشان هستم. مانند بردن به دکتر یا تهیه دارو و مواد مورد نیازشان.

شیخ زاده در پایان تاکید کرد: درخواست ما از مسئولین کمک به مناطق محروم و نصب دکل و رساندن امکانات صدا و سیما و مخابرات به این گونه مناطق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار