رسول کربکندی در گفت‌وگو با پانا

نمی‌دانیم تخلف ذوب‌آهن چیست که پرونده به کمیته انضباطی رفته است؛ همه علیه ما بسیج شده‌اند

تهران (پانا) - سخنگوی باشگاه ذوب آهن با تاکید بر اینکه این تیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و مرتکب هیچ تخلفی در جریان لغو دیدار با پرسپولیس نشده است، معتقد است حکم کمیته انضباطی درباره این بازی برتری 3 بر صفر پرسپولیس نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نمی‌دانیم تخلف ذوب‌آهن چیست که پرونده به کمیته انضباطی رفته است؛ همه علیه ما بسیج شده‌اند

طی چند روز گذشته اخبار مختلفی درباره تیم ذوب آهن اصفهان و بازی این تیم مقابل پرسپولیس شنیده می‌شود. در حالی که بازی دو تیم از هفته ششم لیگ برتر به علت تعداد زیاد بازیکنان کرونایی تیم ذوب آهن از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لغو شد، ظاهرا اسنادی پیدا شده که این تیم اصفهانی مرتکب تخلفاتی درباره دیدار با پرسپولیس شده و حتی گفته می‌شود احتمال دارد پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی، این بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس شود.

رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با پانا در واکنش به اتهام تخلف به این باشگاه و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: من اصلا نمی‌دانم تخلف ما چه چیزی بوده که حالا به خاطر آن باید پرونده ذوب آهن به کمیته انضباطی ارجاع داده شود. می‌گویند ذوب آهن به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلف کرده و باید در کمیته انضباطی پرونده‌اش بررسی شود،در صورتی که چنین چیزی نبوده و اصلا ما از آن خبر نداریم.

وی ادامه داد: ذوب آهن امسال با شرایط عجیب و غریبی در لیگ حضور پیدا کرده است، همه بر علیه تیم ما بسیج شدند و اصلا این موضوع درست نیست، از ابتدای فصل با مسائل داوری درگیر بودیم، پس از آن موضوع کرونا به وجود آمد و تعداد زیادی از بازیکنان ما به این ویروس مبتلا شده‌اند و حالا هم صحبت از این می‌شود که ذوب‌آهن تخلف کرده و باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد، نمی‌دانم چرا باید تیم ما تا به این حد حاشیه داشته باشد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا به شما اطلاع دادند که تیم ذوب‌آهن باید در کمیته انضباطی جوابگو باشد یا خیر، گفت: خیر به هیچ عنوان. چیزی به ما اعلام نکردند و من هم از طریق مصاحبه‌هایی که در رسانه‌ها انجام شده مطلع شدم. نمی‌دانم ذوب‌آهن چه پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده که برای کمیته انضباطی محرز شده و ما حالا باید در آنجا پاسخگو باشیم. این اتفاقات اصلا درست نیست و به ضرر تیم ما است. تیم ذوب آهن با انواع و اقسام هجمه‌ها روبه‌رو شده است و انگار همه بسیج شده‌اند که علیه تیم ما در لیگ امسال موضع بگیرند.

کربکندی در پاسخ به این سوال که نگران نیستند که بازی پرسپولیس سه بر صفر به سود تیم پرسپولیس شود، عنوان کرد: خیر به هیچ عنوان چنین چیزی امکان ندارد،فدراسیون فوتبال این بازی را کنسل کرد و حتی ما به تهران آمده‌ایم و ۱۴۰ میلیون هم هزینه کردیم. من اصلا از محتوای تخلفاتی که گفته می‌شود ذوب‌آهن داشته است اطلاع ندارم و به ما اعلام نکردند. البته که این تخلفات هم قبول نداریم.

وی همچنین درباره احتمال تغییر رحمان رضایی سرمربی این تیم اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن تحت حمایت ماست و ما به این مسائل فکر نکرده‌ایم و فکر هم نخواهیم کرد. این تیم بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارد. اکثر گل‌ها را هم از روی نقطه پنالتی خورده‌ایم. بازیکنان ما در همین بازی اخیر خود مقابل گل گهر نشان داد اگر با اعتماد به نفس بیشتر و رو به جلو بازی کند می‌تواند پنالتی بگیرند و گل بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار