با حضور خیرین نیک اندیش صورت گرفت؛

افتتاح استودیو تولید محتوای استاندارد مدارس استثنایی منطقه میانه

رونمایی از محتواهای تولید شده برای دانش آموزان با شرایط ویژه

میانه (پانا)- با حضور احمدی مدیر آموزش و پرورش ، قاسمی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه میانه و سایر مسئولین و خیرین نیک اندیش و جمعی از همکاران استودیو تولید محتوای آموزشی مدارس استثنایی در آموزشگاه ایثار افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح استودیو تولید محتوای استاندارد مدارس استثنایی منطقه میانه

احمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای فرهنگی و دانش آموز از تلاش تمامی همکاران در جهت پیشبرد آموزش در شرایط شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و موفقیت امروز مدرسه استثنایی ایثار در تولید محتواهای استاندارد برای دانش آموزان با شرایط ویژه را مرهون همت معلمان و کمک و همراهی خیرین در فراهم کردن زیرساخت های تولید مجموعه های آموزشی برای این قشر از دانش آموزان دانست.

وی حرکت آموزش و پرورش در تداوم فرایند آموزشی در ایام کرونا را بسیار ارزشمند دانست و افزود فعالیت های جهادی مسئولان و معلمان در دستگاه تعلیم و تربیت اجازه نداد دانش آموزی از آموزش بی بهره بماند .

معاون مدیرکل با اشاره به ماموریت سند تحول بنیادین در تحقق عدالت آموزشی و تحت پوشش بردن تمامی اشخاص در سیستم آموزشی گفت آموزش دانش آموزان با شرایط ویژه در شرایط غیرحضوری باید با محتواهای استاندارد صورت گیرد که معلمان فداکار مدرسه ایثار این امر را تحقق بخشیده اند با تهیه و ساخت فیلم های آموزشی سعی در تداوم چرخه یاددهی و یادگیری این دانش آموزان دارند که مستلزم همکاری و همراهی اولیای این دانش آموزان که مظهر اسوه و صبر هستند است.

در ادامه برنامه از خیرین نیک اندیش این مجموعه آموزشی دانش آموزان استثنایی و جمعی از معلمان تقدیر به عمل آمد.(به علت جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان حضور تمامی همکاران تلاشگر میسر نبود و به نمایندگی از چند تن از این عزیزان تقدیر شد).

لازم به ذکر است در این مراسم از اتاق های مهد تجهیز شده و حیات پویا که همگی با کمک خیرین و همت مدیریت و عوامل این مدرسه آماده شده بازدید به عمل آمد و از محتواهای تولید شده ویژه دانش آموزان استثنایی تولید شده در مدرسه ایثار و محتواهای دروس پایه چهارم تولید شده وسط همکاران پایه چهارم منطقه رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار