رمضانی: هیچ یک از فعالیت‌های آموزش و پرورش در شرایط کرونا تعطیل نشده است

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد یکی از نقاط قوت برگزاری مسابقات در شبکه شاد این است که مشارکت دانش آموزانی که در مناطق محروم بودند بیشتر شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: هیچ یک از فعالیت‌های آموزش و پرورش در شرایط کرونا تعطیل نشده است

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران عزیزمان در سطح کشور میزان مشارکت در پرسش مهر ریاست جمهوری نسبت به سال گذشته بیشتر شده و از این رو این مسابقات تا 20 دی ماه تمدید شده است.

او ادامه داد: متناسب با شرایط کرونا رشته‌های جدیدی به مسابقات فرهنگی‌هنری افزوده شده است که تنوع بسیار زیادی دارد و دانش‌آموزان از طریق ظرفیت شبکه شاد آثار خوبی را برای ما ارسال کرده‌اند و یکی از نقاط قوت برگزاری مسابقات در شبکه شاد این است که دانش‌آموزان در مناطق کمتر برخوردار هم می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه تولیدات خوبی در حوزه ستادی به ویژه در شهرستان‌های استان تهران پیرامون مسابقات فرهنگی هنری صورت گرفت است، افزود: این اقدامات مهارت و توانایی دانش‌آموزان و مربیان را در فضای مجازی بسیار گسترش داده است و باید با ورود خیرین و فراهم کردن تبلت‌های هوشمند برای دانش‌آموزان در مناطق محروم دسترسی آنان را به این فضا بیشتر کنیم.

او در پایان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هیچ یک از فعالیت‌هایش در شرایط کرونا تعطیل نشده است، عنوان کرد: امیدواریم با همت همکاران محترم فرهنگی فضاهای مناسب و متنوعی را برای دانش‌آموزان عزیز ایجاد کنیم تا استعداد آنها شکوفا شود.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار