رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه عنوان کرد:

امتحانات نوبت اول دانش آموزان منطقه کشکوئیه غیر حضوری است

کرمان(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه عنوان کرد امتحانات نوبت اول دانش آموزان منطقه کشکوئیه غیر حضوری است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نوبت اول دانش آموزان منطقه کشکوئیه غیر حضوری است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه محمدرضا حاجی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش این منطقه ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به بخشنامه ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و جلسه شورای معاونین منطقه، امتحانات نوبت اول سال تحصیلی 400-99 از روز دوشنبه 6/10/99 آغاز و تا 25/10/99 ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: امتحانات نوبت اول دانش آموزان در تمامی پایه های تحصیلی به جز در موارد زیر غیرحضوری و به صورت آنلاین از سوی مدرسه و معلم برگزار خواهد شد که برنامه برگزاری آن از سوی مدرسه به اطلاع دانش آموزان و خانوداه ها خواهد رسید.

همچنین امتحان دروس فارسی و ریاضی پایه های اول و دوم ابتدایی در وضعیت زرد به صورت انفرادی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری خواهد بود و هدف از آن ارزیابی میزان یادگیری دانش آموزان از آموزش های آنلاین و برنامه ریزی برای ادامه فعالیت ها است.

امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان پایه دوازدهم و پیش دانشگاهی نظام قدیم که تطبیق داده شده اند به صورت حضوری در حوزه امتحانات نهایی دی ماه برگزار می شود.

امتحانات داوطلبین آزاد و دانش آموزان مدارس بزگسال در تمامی پایه های تحصیلی حضوری خواهد بود.

امتحانات دروس فنی و کارگاهی و مهارت های هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز با رعایت سخت گیرانه دستورات بهداشتی حضوری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار