توسط دانش‌آموزان دختر شهرستان پیشوا اجرا شد:

ویژه برنامه دختران ایرانی، رهروان زینبی در شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا)- ویژه برنامه دختران ایرانی، رهروان زینبی توسط دانش آموزان شهرستان پیشوا و به منظور تقدیر از دختران دانش آموز فعال در عرصه‌های قرآنی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه دختران ایرانی، رهروان زینبی در شهرستان پیشوا

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب سلام‌الله علیها، ویژه برنامه دختران ایرانی، رهروان زینبی با حضور سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا و تعدادی از دانش‌آموزان دختر به نمایندگی از سایر دانش‌آموزان در سالن ولایت برگزار شد.

سعید تاجیک در این برنامه، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار، موفقیت‌های دختران پیشوایی در تمامی عرصه‌ها به ویژه در فعالیت‌های قرآنی را تبریک گفت. تاجیک با اشاره به روایاتی از پیامبر گرامی اسلام ،وجود دختران را یکی از نعمات الهی برشمرد و گفت: تکریم دختران و زنان در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است. مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا از دانش‌آموزان خواست، در آیات قران تدبر کنند و قرآن را همراه با ترجمه بخوانند.

در این برنامه که با هدف تجلیل از دختران برتر شهرستان پیشوا و با همکاری آموزشگاه فاطمیه برگزار شد، دانش‌آموزان به اجرای برنامه پرداختند. در پایان مراسم با اهدای هدیه از دانش‌آموزان تجلیل شد.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار