مدیرکل کمیته امداد استان زنجان؛

راه‌اندازی سامانه خیر و احسان کمک به عدالت در توزیع کمک‌های مردمی است

زنجان (پانا) - هشتمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استان زنجان به ریاست مرادی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در سالن امام علی (ع)برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی سامانه خیر و احسان کمک به عدالت در توزیع کمک‌های مردمی است

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این جلسه با تشریح راه‌اندازی سامانه خیر واحسان"سخا" در کمیته امداد گفت:هدف از راه‌اندازی سامانه سخا برای ایجاد عدالت در توزیع کمک‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است که از موازی کاری در خدمت‌رسانی جلوگیری می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به واگذاری امور به مردم نیز اشاره کرد و افزود: مردمی کردن امدادرسانی، راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است و با همین رویکرد و در جهت کاهش تصدی‌گری امداد ۱۲۲مرکز نیکوکاری در استان ایجاد گردیده و این مراکز با محوریت مساجد در حوزه‌های مختلف اشتغال، فرهنگی معیشتی فعالیت می‌کنند.

صفری با قدردانی از مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای طرح رزمایش ایران همدل یک و دو، افزود: بدون تردید هم‌افزایی و مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد گام مؤثری در جهت مقابله با مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا و کمک به افراد آسیب‌دیده از این ویروس خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار