مقام سوم کشتی راه و شهرسازی گلستان در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد

گلستان(پانا)-تیم راه و شهرسازی گلستان توانست به عنوان سومی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در مجموعه آزادی گرگان دست یابد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مقام سوم کشتی راه و شهرسازی گلستان در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد

در رقابت های مرحله پایانی لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، بیمه رازی بابل توانست در مجموع انفرادی 10 وزن با برتری 6 بر 4 قهرمان شده و پاس ستارگان ساری به نایب قهرمانی بسنده کرد.

در این دیدار کشتی گیران بابلی بهره مند از سه کشتی گیر خارجی مقابل هم استانی های خود از ساری صف آرایی کردند و در پایان با امتیاز مثبت 24 بر 15 پیروز شدند.

در دیدار رده بندی رقابت های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور نیز که پیش از فینال برگزار شد تیم راه و شهرسازی گلستان میزبان رقابت ها در برابر پتروشیمی بهشهر با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید و عنوان سومی رقابت ها را از آن خود کرد.

کشتی گیران گلستان در این دیدار توانستد در مجموع امتیازات مثبت 26 بر 15 حریف خود را شکست دهند.

در اختتامیه این رقابت ها تنی چند از مسوولان فدراسیون کشتی به همراه استاندار گلستان و مدیر کل و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند.

در پایان رده بندی رقابت های کشتی آزاد لیگ برتر مردان باشگاه های ایران تیم های بیمه رازی بابل، پاس ستارگان ساری، راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به ترتیب اول تا چهارم شدند.

قرار گرفتن سه نماینده از مازندران در جمع چهار تیم برتر لیگ کشتی آزاد قدرت این استان را در ورزش اول ایران تکرار کرد.

پهلوانانی همچون رضا سوخته سرایی با دو مدال نقره مسابقات جهان و چهار طلای بازی های آسیایی، اویس ملاح با دو مدال در بازی های آسیایی و مرحوم رمضان خدر با نایب قهرمانی جهان و پنجمی المپیک کانادا را به عنوان چهره های ماندگار ورزش کشور معرفی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار