داوران و ناظران بین المللی بسکتبال ایران در فصل ۲۰۲۱ معرفی شدند

تهران (پانا) - فدراسیون بسکتبال ایران لیست داوران و‌ناظران واجد شرایط احراز درجه بین المللی را به فدراسیون جهانی اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
داوران و ناظران بین المللی بسکتبال ایران در فصل ۲۰۲۱ معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، با اختصاص ۱۲ سهمیه برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۳، داوران و‌ ناظران مورد تایید ایران به کمیته داوران فیبا و فیبا آسیا معرفی شدند. بر این اساس ۸ سهمیه داوری بین المللی مشتمل بر ۱ سهمیه سبز ویژه بانوان؛ ۷ سهمیه سیاه به صورت آزاد و ۴ سهمیه ناظر به ایران اختصاص یافت که پس از اخذ تست استاندارد امادگی جسمانی و ازمون کتبی فنی اسامی نفرات ذیل در سامانه فیبا ثبت شد:

سهمیه سبز: سمانه دهقانی
سهمیه سیاه: هادی سالم؛ صادق قنبری؛ محمد رجبی؛ جواد مرادی؛ محمد دوست؛ رامین فتحی و جعفر محمدپور
ناظران: ورژ آبکاریان؛ محمدرضا صالحیان؛ شهرام پرنیاک و صنم نظامی.

شایان ذکر است؛ نفرات فوق از بین کلیه واجدین شرایط و به صورت یکپارچه بر طبق استانداردهای بین المللی فیبا پس از تایید نمرات آزمون جسمانی و کتبی به فیبا معرفی شدند.

طی ماه های پایانی سال جاری نیز افراد معرفی شده باید به منظور طی مراتب اخذ درجه بین المللی مجددا تست آمادگی جسمانی و تست کتبی فدراسیون جهانی را پشت سر گذارند.
گفتنی است؛ فدراسیون بسکتبال در تلاش است تا بر طبق مقررات ۳ سهمیه پیشنهادی سفید به فدراسیون جهانی معرفی نماید که تایید و پذیرش آن صرفا توسط‌کمیته داوران فیبا و بر اساس صلاحدید مسئولین آن نهاد صورت می پذیرد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار