برگزاری محفل انس با قرآن درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - قاریان برجسته کشوری، استانی و منطقه‌ای در محفل انس با قرآن آموزشگاه شاهد ولیعصر(عج) اسلامشهر به تلاوت آیات کتاب الهی پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن درشهرستان اسلامشهر

روح ا... دینی، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته قرآن ، عترت و نماز با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر،محفل انس با قرآن را با حضور قاریان شهرستان که رتبه‌های عالی کشوری و استانی را دارا هستند،را در دبیرستان شاهد ولیعصر(عج) منطقه با حضور مسئولان برگزار کردیم.

او در ادامه افزود: در این برنامه قاریان قرآن،ابوالفضل نبی‌لو رتبه برتر کشوری، محمدسبحان پرسم رتبه اول استانی، علیرضا پورمیرزا،رتبه برتر استانی و محمد امین نبی لو قاری خردسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تلاوت آیات کتاب الهی پرداختند.

دینی تصریح کرد: همچنین در جهت اجرای سایر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته قرآن، عترت و نماز،در روزهای روز جمعه و شنبه بیست و هشتم و بیست نهم آذر 99 نیز حجت‌الاسلام مهدوی ارفع که در برنامه به توان خدا در شبکه امید اجرای برنامه دارند، با موضوعات نماز جمعه، خانواده، فرهنگ مهدوی و فضای مجازی، تمدن اسلامی در کانال شبکه شاد و از طریق لایو به صورت زنده اجرای برنامه خواهند داشت.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار