خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند از محل فروش مواد بازیافتی

نیشابور (پانا)- فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی محدثه نیشابور از خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند از محل فروش مواد بازیافتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند از محل فروش مواد بازیافتی

زهره شورگشتی گفت: در پویش فرهنگی نذر هوشمند که با هدف اجرای عدالت آموزشی و با هدف کنترل پسماند و زباله ها و بازگشت مواد قابل بازیافت به چرخه طبیعت انجام می شود از مواد بازیافتی برای دانش آموزان نیازمند تبلت خریداری می شود.
وی با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان نقش آفرینی در بسترهای اقتصادی و کمک های مومنانه به هم نوعان خود را می آموزند اظهار کرد: این پویش در تمام مدارس شهرستان نیشابور از طرف حوزه بسیج دانش آموزی محدثه و اداره آموزش و پرورش شهرستان در حال اجرا است. در این طرح از دانش آموزان خواسته شده از تاریخ ۱۵ آذر لغایت ۱۳ دی همزمان با اولین سالگرد شهید سلیمانی مواد بازیافتی خود را اعم از هر نوع کارتن پلاستیک آهن کتاب های غیر قابل استفاده نان خشک و غیره را به نزدیکترین محل مدرسه محل سکونت خود تحویل داده و در مرحله بعد مواد بازیافتی توسط بسیج دانش آموزی جمع آوری شده و از محل فروش این مواد بازیافتی تبلت‌های دانش‌آموزی خریداری و به دانش آموزانی که محروم از آموزش‌های مجازی هستند اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار