تداوم هوای سرد در کشور؛ سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

تهران (پانا) - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی طی امروز بارش برف پیش‌بینی شده است و سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد کشور می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تداوم هوای سرد در کشور؛ سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از امروز تا دوشنبه ۲۲ تا ۲۴ آذر جو و سکون نسبی هوا در بیشتر نقاط کشور پایدار خواهد بود که در کلانشهرها و شهرهای صنعتی به‌ویژه تهران، البرز، اراک و اصفهان سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود.

امروز شنبه ۲۲ آذر در خراسان رضوی و برخی نقاط خراسان شمالی بارش برف و مه‌آلودگی و در استان گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و طی فردا ۲۳ آذر جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

طی روز دوشنبه ۲۴ آذر در برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش برف دور از انتظار نیست. طی روز سه‌شنبه ۲۵ آذر نیز با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب شاهد بارش برف و باران در غرب، شمال غرب و شمال کشور خواهیم بود.

طی روز چهارشنبه ۲۶ آذر بارش‌ها نیمه غربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش‌ها در جنوب غرب و جنوب به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود.

از امروز تا دوشنبه هوای سرد در شمال شرق کشور ماندگار است و در سایر نقاط کشور به‌تدریج دما افزایش می‌یابد همچنین از روز سه‌شنبه دما در شمال شرق افزایش می‌یابد.

امروز غرب دریای خزر است و طی روز دوشنبه دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا ۲۳ آذر صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار