بیانیه نمایندگان ولی فقیه در استان‌های شمال غرب کشور

تبریز(پانا) _ نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل در پی اظهارات اردوغان در باکو بیانیه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان ولی فقیه در استان‌های شمال غرب کشور

بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا قُلْتُمْ فَاعْدِلُوا وَلَوْ کَانَ ذَا قُرْبَىٰ ۖ وَبِعَهْدِ اللَّهِ أَوْفُوا ۚ ذَٰلِکُمْ وَصَّاکُمْ بِهِ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ (سوره انعام آیه۱۵۲)

در روزگاری که امت اسلامی به خاطر انواع عقب ماندگی‌های مفرط در موضوعات صنعتی، اقتصادی، تکنولوژی و ... در محاصره دشمنان کینه توز و انتقام جو قرار دارد ایجاد هرگونه تنش، اختلاف، بدبینی، تدابر و تنافر بین کشور‌ها و ملت‌های اسلامی گناه نابخشودنی است.

امروز بر آحاد امت اسلامی درتمام کشور‌های اسلامی مخصوصاً بر صاحب منصبان واجب شرعی است که از هرگونه رفتار‌ها و گفتار‌های تفرقه افکن و از هر آنچه که باعث می‌شود امت مرحومه مبتلی به تقطع و تفرق شده و به آحاد متفرق تبدیل گردد اجتناب نمایند.

همه میدانیم که منطقه‌ی راهبردی غرب آسیا هماره مطمع دشمنان اسلام و شوکت مسلمین بوده است. اکنون نیز استراتژی ثابت استکبار وصهیونیسم همین است. اندک هوشمندی کافی است تا با درک عمیق از توطیه‌های دشمن، هرگونه اظهار نظر ازسوی مسولان و زمامداران کشور‌های غرب آسیا با سنجیدگی و پختگی همراه باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار