طی لوح و پیامی از سوی وزارت آموزش و پرورش خطاب به مدیرکل زنجان انجام شد؛

تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش استان در پی عملکرد مطلوب در حوزه آموزش و پرورش استثنایی

زنجان (پانا) - وزارت آموزش و پرورش از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش استان در پی عملکرد مطلوب در حوزه آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در پی عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر حوزه آموزش و پرورش استثنایی استان در ارزیابی وزارتی، سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با صدور پیامی خطاب به حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان، از اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران در آموزش و پرورش استثنایی استان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

با توجه به بررسی ها و ارزیابی های به عمل آمده از شاخص ها و فعالیت های سال ۱۳۹۸، عملکرد اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در سطح خوب ارزیابی شده و استان بیش از ۹۰ درصد هدف گذاری های تعیین شده دست یافته است و از جنابعالی و مجموعه همکاران تحت مدیریت و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سپاسگزاری و قدردانی می شود.

امید است همچون گذشته در جهت اجرایی شدن برنامه های آموزش و پرورش استثنایی، اهتمام لازم به کار گرفته شده و شاهد موفقیت های روزافزون در جهت خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار