توزیع 1600 سبد غذایی از سوی هلال‌احمر زنجان میان نیازمندان استان

زنجان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت هلال احمر استان با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یک هزار و 600 بسته سبد غذایی با ارزش بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب پویش «دست یار» کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع  1600 سبد غذایی از سوی هلال‌احمر زنجان میان نیازمندان استان

علی طاهری روز سه شنبه در آیین توزیع بسته های معیشتی در سالن ورزشی هلال احمر زنجان در جمع خبرنگاران افزود: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری، افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج غذایی این هموطنان اقدام کرده ایم.
وی تاکید کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته جمعیت هلال احمر استان زنجان با پویش دست یار فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از سه هزار سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در سالجاری کرده است.
طاهری یادآوری کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بخشی از جامعه دچار مشکلات اقتصادی شدند که به همت والای خیرین و در ادامه فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان خانواده های متاثر از این بیماری انجام شده است.
طاهری با بیان اینکه امید داریم با تداوم اجرای این پروژه ها، گامی موثر در امر خدمت رسانی به هموطنان برداریم، اظهار کرد: امروز که یک هزار و 600 سبد غذایی برای شهرستان های استان زنجان ارسال و توزیع در این این مناطق انجام می شود.
وی اضافه کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، قند، حبوبات و چایی و رب گوجه فرنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار