مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» به زبان کردی دوبله شد

تهران (پانا)- مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان دوبله کردی شد تا از کانال کردی شبکه سحر پخش شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» به زبان کردی دوبله شد

مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی و صدای جمعی از هنرمندان کرد ایرانی به کردی سورانی دوبله شد.

این مجموعه شامل 20 قسمت اپیزودیک است که در آن شخصیت های مهمان داستان زندگی خود را در استودیوی برنامه ای به نام «دیوار شیشه ای» روایت می کنند. این سریال ضمن داشتن داستان اصلی که به اتفاقات زندگی تهیه کننده و مجری این برنامه تلویزیونی که زن و شوهرهستند، اختصاص دارد، در هر قسمت قصه مستقلی را نیز روایت می کند. از این مجموعه ۲۰ قسمتی سه اپیزود را احمد معظمی، ۶ ایپزود را فرید میهن دوست و ۱۱ قسمت را راما قویدل کارگردانی کرده است.

حدیثه تهرانی، مجید واشقانی، کوروش تهامی، بهار نوحیان، قربان نجفی، تورج فرامرزیان، مسعود زمانی، مجید واشقانی و حدیثه تهرانی بازیگران اپیزود اول و روشنک عجمیان، شهناز شهبازی، مهسا هاشمی، علیرام نورایی، محمد ساربان، فرهاد قائمی مهدوی، فرزین صابونی، ارسطو خوش رزم، طوفان مهردادیان، مجید رحمتی، لیلا رحیمی، لیلا بی پروا، محمدرضا هدایتی، سولماز غنی و پارسا قره خانلو از بازیگران اپیزودهای این سریال هستند.

«دیوار شیشه ای» با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی هر شب 23:15 به مدت 45 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار