در نشست مشترک هلال احمر و مرکز سلامت بهداشت تبریز ابعاد اجرای طرح محله محور سلامت بررسی شد

تبریز(پانا) - در نشست مشترکی بین مدیران جمعیت هلال احمر و مرکز سلامت بهداشت تبریز، ابعاد مختلف اجرای طرح شهید سلیمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
در نشست مشترک هلال احمر و مرکز سلامت  بهداشت تبریز ابعاد اجرای طرح محله محور سلامت بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در این نشست، حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اقدامات انجام شده در این قرارگاه ، هدف از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را کاهش و قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و بر همکاری‌های بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: بایستی برای جلوگیری از شدت یافتن کرونا اقدامات جدی انجام داد.
وی اجرای محدودیت های کرونایی را در کاهش مبتلایان و فوتی ها بسیار موثر دانست و بر تداوم آنها و اجرای برنامه های مشابه تصریح کرد.
در این جلسه، دکتر مردی به جزئیات طرح شهید سلیمانی پرداخت و گفت :بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا و مدیریت کنترل ویروس کرونا به صورت محله محور و خانواده محور، هدف اصلی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی)است.
وی با تشکر از اعلام آمادگی و همکاری هلال احمر در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، افزود: در این طرح علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی و جمعیت هلال احمر ، آمادگی خود را اعلام کرده اند.
گفتنی است، قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار