تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت

ورامین(پانا)- رئیس اداره بهزیستی ورامین از مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و فرصت‌های برابر حضور در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... افراد معلول خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، به شکل نمادین از ۱۰ فرد دارای معلولیت که در ادارات خود نمونه نیز هستند، تقدیر شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در این مراسم خواستار تغییر نگرش مردم به موضوع معلولیت شد و بیان کرد: باید تغییر نگرش آحاد مختلف جامعه در مقوله معلولیت را شاهد شویم که دستگاه‌هایی اجرایی و رسانه‌ها در این مسیر خطیر نقشی بزرگ به عهده دارند.

اعظم هراتی در ادامه افزود: با وجود اینکه خیلی از مشکلات مرتفع شده ولی باید فرصت‌های برابر حضور در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و...برای افراد دارای معلولیت فراهم شود.

او گفت: اگر قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت به درستی اجرا شود و هر نهاد جایگاه خود در این قانون را بداند و به آن عمل کند، شاهد رفع بسیاری معضلات هستیم و باید امکانات جامعه در مسیر حل مشکلات افراد دارای معلولیت و سالمندان بسیج شوند.

هراتی در ادامه گفت: کمک‌هایی در قالب مستمری برای توانخواهان برقرار کرده‌ایم که کمک‌های دوره‌ای چون درمان، بهداشت، تحصیل، مراقبت و...از آن دسته‌اند که لازمند، ولی کافی نیستند و حمایت بیشتر خیران را در این موضوع خواستاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار