انعطاف پذیری درلایه های مختلف ارائه خدمت مرکز ارتباط با مشتریان
تهران (پانا) - مدیربازاریابی،فروش و امور مشتریان سفیر آبی آرام هدف از برونسپاری مرکز ارتباط با مشتریان برای سازمان ها و شرکت ها را ایجاد مدیریت کلیه نقاط ارتباط به صورت یکپارچه عنوان کرد.
آناهیتا افشاروند گفت: سفیر آبی آرام در صنایع مختلف بانک، بیمه، بورس، پرداخت الکترونیک، تلکام، مسکن و شهرسازی، خودرو و سازمانهای دولتی و اجرای پروژه های بینالمللی تجربه های گرانبهایی کسب کرده است. ضمن اینکه یکی از معدود شرکت های دارای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات رادیویی، برای ارائه خدمات برونسپاری مرکز ارتباط است. این مهم با اختصاص راهکارهای ویژه در جهت پوشش نیازمندی های سازمان ها و شرکت ها برای ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایتمندی مخاطبان اقدام بدست آمده است.
وی افزود: این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه تخصصی در حوزه ارائه خدمات برونسپاری و راهکارهای مرکزتماس در صنایع مختلف با هدف ارائه فناوری و خدمات نوین و با آخرین دستاوردها و زیرساخت های فنی در صنعت contact center به عنوان اولین و مجهزترین مرکز ارتباط برونسپار در ایران فعالیت می کند .
افشاروند در عین حال بیان کرد: برونسپاری مرکز تماس به عنوان یک ابزار مهم در نوآوری و تمرکز بر روی اهداف اصلی و برنامه ریزی های تجاری سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی محسوب می شود .
مدیر فروش، بازاریابی و امور مشتریان شرکت سفیر آبی آرام همچنین اظهار کرد: امروزه جذابیت برونسپاری خدمات مرکز ارتباط با مشتریان با توجه به نوع تعاملات با مخاطبان در راستای سرعت در پاسخگویی و دریافت نتیجه ی مطلوب از کانال های مختلف ارتباطی تلفنی، چت آنلاین، شبکه های اجتماعی و ایمیل بسیاربه چشم می آید وپیاده سازی زیرساخت های مرتبط با سرعت بسیار بالایی در راستای پوشش این نیازها صورت پذیرفته است.
وی تاکید کرد: از دیدگاه کارفرمایان جاری و پیشین سفیر، انعطاف پذیری در لایه های مختلف ارائه خدمت مرکز ارتباط و بومی سازی تکنولوژی با هدف بهبود عملکرد فرآیندهای پروژه های اجرایی از ویژگی های بارز سفیرآبی آرام می باشد که با تجربه تیم مدیریتی و عملیاتی اجرایی شده است.
وی ادامه داد: ما علاوه بر خدمات و راهکارهای ویژه مراکز ارتباط در حوزه های مختلف با ایجاد بستر دورکاری برای شرکتها و سازمانها متناسب با چالش ها و حساسیت هایی که در مراکز تماس وجود دار د، امکان ایجاد پاسخگویی مردمی و تجاری در مدلهای ارتباط با مشتریان در هر نقطه را فراهم آورده است و کلیه فرآیندهای سازمان توسط پرسنل، بدون حضور در محل کار قابل اجرا می باشد .
در این مدل کارفرمایان قابلیت نظارت و دریافت گزارشات مدیریتی بدون هیچگونه وقفه زمانی و مدیریت بر شاخص های عملکردی مطابق با استراتژی سازمان خود را خواهند داشت .
افشاروند گفت: استفاده از کلیه زیرساخت های فنی در راستای ارائه خدمات مرکز تماس شامل: مشاوره و پشتیبانی در لایه های مختلف امداد مشتری، مدیریت نمایندگان و شعب، مدیریت سرویس های ویژه در محل مشتری و خدمات باشگاه مشتریان، ایجاد بخش بازاریابی تلفنی خدمات و معرفی محصولات در صنایع مختلف، پشتیبانی از تجهیزات شبکه و ارتباطی به صورت شبانه روزی منتج به ارائه سرویس های بدون محدودیت به کارفرمایان شده است.
وی عنوان کرد: از دیدگاه کارفرمایان جاری و پیشین سفیر، انعطاف پذیری در لایه های مختلف ارائه خدمت مرکز ارتباط و بومی سازی تکنولوژی جهت بهبود فرآیندهای عملکردی در پروژه های اجرایی از ویژگی های بارز سفیرآبی آرام می باشد که با تجربه تیم مدیریتی و عملیاتی اجرایی شده است .
او در بخشی از سخنان خود همچنین به اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری نیز اشاره کرد و گفت: نظر به اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ و صیانت از حقوق مردم و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران، اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پساکرونا و سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری برگزار شد که در این اجلاس شرکت سفیر آبی آرام نیز تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات انتظار دارند در استفاده از کالا و خدمت، انتظارات آنها برآورده و به سلیقه آنان احترام گذاشته شود؛ امروزه بسیاری از شرکتها و سازمانهای موفق دنیا نگاهی خاص به مفهوم مشتری مداری دارند و برای ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود اقدام به تأسیس مرکز ارتباط میکنند ولی این اقدام برای ارتباط با مشتریان و پردازش تماسهای آنها کافی نیست. در دنیای کنونی با ظهور تکنولوژیهای جدید، در یک مرکز ارتباط چندین کانال ارتباطی جهت تعامل با مخاطبین نظیر تلفن، شبکه های اجتماعی، چت آنلاین، ایمیل، sms در قالب ارائه خدمات امداد مشتریان، امداد شعب، پشتیبانی فنی و تخصصی، پالایش اطلاعات ، پیشخوان مجازی، نظرسنجی، تحقیق بازار و باشگاه مشتریان مطرح می باشد.
دراین سیستم که در واقع مرکز ارتباط نامیده میشود، مشتریان میتوانند در کوتاهترین زمان و سادهترین صورت ممکن از طریق کانالهای فوق با مرکز ارتباط تماس بگیرند. مرکز ارتباط به عنوان مؤثرترین ابزار جذب و حفظ مشتری، در یک فعالیت حرفهای و تخصصی در بازار کار و صنعت نقش به سزایی دارد. همچنین تماس، موجب تعامل بیشتر کارشناسان پاسخگو با مشتریان و پاسخگویی هرچه بیشتر و بهتر کارکنان با مشتریان میگردد. در کنار جذب مشتریان جدید، "ارائه خدمات" مناسب و حرفهای، میتواند با ارائه خدمات پشتیبانی، منجر به حفظ مشتریان شود.
ارسال دیدگاه