فرماندار ملارد:

استقرار تیم های عملیاتی تشخیص کرونا در شش نقطه ملارد

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد گفت که اگر می خواهیم این ویروس را کنترل کنیم لازم داریم که نحوه برخورد را به مناطق کوچکتر انتقال دهیم تا با استفاده از ظرفیت های منطقه ای به هدف ریشه کنی دست یابیم.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
استقرار تیم های عملیاتی تشخیص کرونا در شش نقطه ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان ملارد(طرح شهید قاسم سلیمانی) به ریاست سجاد برنجی فرماندار ملارد ، علی‌اکبر جهانی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد و اعضا این قرارگاه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این نشست پیرامون تشکیل سه تیم عملیاتی مراقبتی و نظارتی و حمایتی در راستای نحوه تأمین و توزیع کمکهای مومنانه با سازوکارهای مناسب‌تر ، بهره‌وری مطلوب‌تر از پایگاه‌های سلامت، غربالگری خانواده‌های کرونایی، استفاده از ظرفیت و تجارب گذشته در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

برنجی در این نشست گفت: توجه به انجام فعالیتها و اقدامات برخورد با کرونا برای اثربخش بودن آن در دستگاهها بسیار حایز اهمیت است.

او ادامه داد: در شهرستان ملارد علیرغم نبود امکانات درمانی و بیمارستان تجارب خوبی در سطح کشور داریم و از همه آنها استفاده می‌کنیم. تیمهای عملیاتی تشخیص بیماری کرونا در شش نقطه در شهرستان مستقر شده و با محوریت شبکه بهداشت و درمان ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار