مدیرکل آموزش و پرورش: برنامههای سازمان دانشآموزی، مسیر انتقال جریان فکری از مدرسه به مدیران است
ساری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران تأکید کرد که سازمان دانشآموزی با داشتن ظرفیتهایی همچون تشکیلات، مجلس و خبرگزاری پانا، مسیر انتقال جریان فکری از مدرسه به مدیران بالادستی است.
![مدیرکل آموزش و پرورش: برنامههای سازمان دانشآموزی، مسیر انتقال جریان فکری از مدرسه به مدیران است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTE2NDc0Ud6a/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHgtuA3M_70cYsAIKXaKdntA,,/MTE2NDc0Ud6a.jpg)
علیرضا سعدیپور در نشست شورای برنامهریزی سازمان دانشآموزی که امروز برگزار شد، با اشاره به چهار حوزه فعالیت سازمان دانشآموزی مبنی بر تشکیلات، خبرگزاری پانا، مالی و خوداتکایی، بخش اعظم فعالیتهای این سازمان را متعلق به حوزه دانشآموزی برشمرد و گفت: «سازمان دانشآموزی با برخورداری از ظرفیتی به نام خبرگزاری دانشآموزی، زمینهساز ارتباط حداکثری دانشآموزان و مدیران بالادستی است.»
او حضور و فعالیت دانشآموزان در تشکیلات پیشتازان و خبرگزاری پانا را زمینهساز بستر انتقال جریان فکری از دانشآموزان به تصمیمگیران برشمرد و با اشاره به ثبت عضویت بیش از 48 هزار دانشآموز در تشکیلات پیشتازان، بر لزوم ارتقای این عضویت چه به لحاظ کمی و چه کیفی تأکید کرد.
سعدیپور با اشاره به تشکیل مجلس شهرستانی در 14 شهرستان استان در کنار مجلس استانی و کشوری در سال تحصیلی جاری، با استقبال از این اتفاق، پیشنهاد داد که اعضای مجلس دانشآموزی مازندران یا حضور نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی نشستی تشکیل دهند و از نمایندگان مردم مطالبهگری کنند و مطالبات دانشآموزان را به عنوان نمایندگان آنها منتقل کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تأکید بر فعالیتهای تربیتی و اجتماعی سازمان دانشآموزی و رسالت آن بر اساس منشهای دوازدهگانه برای دانشآموزان استان، از درآمدزایی و تأمین منابع مالی این سازمان با هدف ارتقای کیفیت کاری نیروی انسانی و فعالیتهای تربیتی آن استقبال کرد و آن را منوط به این دانست که در مسیر تأمین احتیاجات و امکانات مورد نیاز در مسائل فرهنگی و پرورشی باشد.
ارسال دیدگاه