تصویب کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت در نشست امروز این کمیسیون، کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تصویب کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها

به گزارش روابط عمومی مجلس، البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز (دوشنبه 26 آبان ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در نشست امروز این کمیسیون، طرح اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی بسیاری از مراجعه کنندگان به کمیسیون ماده 100 به دلیل اعتراض به آرای این کمیسیون، به دیوان عدالت اداری شکایت می کنند، این مسئله موجب شده که دستگاه قضا به عملکرد این کمیسیون ورود کند، از این رو در شرایط کنونی اصلاح ماده 100 قانون شهرداری ها در اولویت بررسی کمیسیون عمران قرار گرفته است.

خروجی کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها، تخلف فروشی شده است

حسینی ادامه داد: عملکرد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها موجب شده که در بسیاری از پرونده ها که بنا، به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز باید تخریب شوند، این امر صورت نگرفته و عملا خروجی این کمیسیون، تخلف فروشی شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در نشست امروز همچنین لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: این کنوانسیون یکی از مقررات های مهم سازمان بین المللی دریانوردی محسوب شده و ایران نیز عضوی از این کنوانسیون است، در این کنوانسیون، الگوی واحدی برای آموزش دریانوردان ارائه شده، حال این سازمان بین المللی هر 5 سال یکبار کنوانسیون مذکور را مورد اصلاح قرار می دهد، از این رو در لایحه مذکور، اصلاحات صورت گرفته ارائه شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار