پیگیری درخواست مراجعهکنندگان سامانه دیدهبانی در ملارد
ملارد(پانا)- علاوه بر پاسخگویی حضوری، با هدف کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، پیگیری امور مربوط به مددجویان و جامعه هدف سازمان بهزیستی ملارد از طریق سامانه ۱۴۸۲ دیدهبان نیز صورت می گیرد.
![پیگیری درخواست مراجعهکنندگان سامانه دیدهبانی در ملارد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTE2MjAzsG5J/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHgtuA3M_70cYsAIKXaKdntA,,/MTE2MjAzsG5J.jpg)
به گزارش روابطعمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از پیگیری درخواستهای مراجعه کنندگان از طریق سامانه دیدهبان خبر داد.
داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات و درخواستهای مددجویان و مراجعهکنندگان با توجه به نیازهای ویژه این افراد در سازمان بهزیستی گفت: مددجویان و کمتوانان تحت پوشش دارای شرایط خاص مالی و جسمی بوده که لازم است با اولویت به آنها پاسخگو باشیم.
خادم اضافه کرد: به همین منظور علیرغم حضور مسئول مدیریت عملکرد و کارشناسان و مددکاران در ستاد و مراکز غیردولتی جهت ارائه طریق به جامعه هدف، افراد میتوانند با مراجعه به سامانه ملی دیدهبان به شماره تماس ۱۴۸۲ در خصوص ثبت انتقادات، ایدهها ، پیشنهادات و شکایات خود اقدام کنند.
الهه عامری مسئول مدیریت عملکرد این اداره نیز در این خصوص بیان داشت: در شرایط کنونی حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، بویژه در افراد با شرایط ویژه مانند کمتوانان، از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور باتوجه به دسترسی ریاست و دفتر مدیریت عملکرد تمامی موارد ثبت شده در سامانه مذکور در بازه زمانی حداقل ۴۸ و حداکثر ۷۲ساعت رسیدگی و پاسخ مربوطه به همراه مستندات ارسال میشود.
ارسال دیدگاه