تهیه 5 برنامه شاخص وزارتخانه ویژه مشاوره توسط دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران

تهران (پانا) - عزیزاله بابلی بهمئی، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی شهر تهران، از برگزاری نشست اعضای دبیرخانه کشوری گروه آموزشی به منظور تهیه محتوای برنامه¬های شاخص وزارتخانه ویژه مشاوران مدارس خبر داد. وی اجرای مطلوب طرح همدل و صدای مشاور را به جهت شناخت سریع نیازهای دانش¬آموزان و اولیا و انجام مداخلات حمایتی و درمانی برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه 5 برنامه شاخص وزارتخانه ویژه مشاوره توسط دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران

در این نشست بابلی رئیس دبیرخانه کشوری تهیه و تدوین طرح همدل، صدای مشاور و تصویب تشکیل گروه های مشاوره ای توسط مشاوران مدارس را از فعالیتهای مهم و ارزنده اعضای دبیرخانه بیان کرد. وی اجرای این برنامه ها را به منظور حفظ بهداشت روان دانش آموزان و والدین ضروری دانست و به همین منظور بر تعمیق و فرهنگ سازی این طرح ها به منظور تداوم خدمات مشاوره­ ای مطلوب و اجرای فرایند هدایت تحصیلی در ایام شیوع کرونا را یادآورشد. رئیس دبیرخانه کشوری گروه آموزشی؛ تشکیل کانال ارتباطی پیام مشاور را جهت به اشتراک گذاری محتواهای تربیتی و تحصیلی مطرح نمود و از مشاوران سراسر کشور جهت پیوستن به کانال پیام مشاور در شبکه شاد دعوت کرد.

هم چنین بابلی از تدوین محتوای 5 برنامه شاخص وزارتی شامل احیای نقش مشاوره ای معلمان، آموزش و توانمندسازی مشاوران در بستر فناوری های نوین، توسعه مستمر شایستگی ها و توانمندی های مشاوران؛

تهیه شاخص های سنجش صلاحیت های تخصصی و حرفه ای مشاوران؛

و نظارت مستمر بر عملکرد گروه های آموزشی استان ها برای صیانت از مأموریت های محوله متناسب با سند تحول بنیادین توسط اعضای دبیرخانه کشوری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار