افتخار آفرینی دانش آموزان بیرجندی در چهارمین جشنواره دانایی و توانایی

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند خبر داد 12 نفر از دانش آموزان شهرستان بیرجند در مرحله استانی چهارمین جشنواره دانایی و توانایی حائز رتبه برتر شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموزان بیرجندی در چهارمین جشنواره دانایی و توانایی

محمدحسین یکه خانی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره دانایی و توانایی گفت: برگزاری این جشنواره ها و معرفی کتاب های مفید و سالم فرصت مغتنمی برای آشتی دانش آموزان با یار مهربان است.
وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه کتاب و کتابخوانی دانش آموزان با مشکل مواجه هستیم و دانش آموزان علاقه مند به کتاب کمتر می توانند کتاب‌های موردنظر خود را در اختیار داشته باشند به همین منظور طی چند سال اخیر جشنواره دانایی و توانایی برگزار می شود.
یکه خانی خاطرنشان کرد: در این فرآیند دانش‌آموزان کتاب هایی را وزارت آموزش و پرورش معرفی می کند مطالعه کرده و با استفاده از آزمون نفرات برتر مدرسه انتخاب و به منطقه معرفی می شوند.
محمدحسین یکه خانی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره این جشنواره به صورت مجازی اظهار کرد: این جشنوراه با شرکت دانش آموزان مدارس شهرستان به صورت مجازی برگزار شد که 114 دانش آموز به مرحله شهرستانی این جشنواره راه پیدا کرده و 76 دانش آموز به عنوان منتخب شهرستان برای شرکت در مرحله استانی معرفی شدند.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی این جشنواره ادامه داد: 12 نفر از دانش آموزان عزیز شهرستان در مرحله استانی حائز رتبه برگزیده شدند که 6 نفر از آنان با کسب رتبه اول استان به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند و می بایست در هفته آینده در مرحله کشوری شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار