فرماندار اسلامشهر:

ضرورت اطلاع رسانی به مردم در زمینه اقدامات ستاد تنظیم بازار

اسلامشهر (پانا) - 808میلیارد تومان بابت یکصد و بیست پرونده جریمه گران‌فروشی ناشی از بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر به مرجع قضائی و تعزیرات ارسال شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اطلاع رسانی به مردم در زمینه اقدامات ستاد تنظیم بازار

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهارکرد: در کشور با مشکلات کرونا و تحریم درگیر هستیم و بر طبق منویات رهبری کالا در بازار موجود است، اما گران است و در سوی دیگر ناهماهنگی و کم کاری وجود دارد.

او افزود: متأسفانه به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی به مردم در شهرستان اسلامشهر بستر ذهنی فراهم شده که شرایط بازار مناسب نیست، در حالی که چند روز گذشته به میزان کافی مایحتاج عمومی مردم از جمله، روغن، مرغ و...توزیع شده و ضرورت اطلاع رسانی به مردم در زمینه اقدامات ستاد تنظیم بازار لحاظ شود.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: با تشکیل یکصد و بیست پرونده،808 میلیارد تومان جریمه گران‌فروشی ناشی از بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر و همکاری خوب اتاق اصناف، اداره صمت و سایر ارگان‌ها به مرجع قضائی و تعزیرات ارسال شده است.

مرسلپور تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر نیز با بازرسی‌های مداوم بر رعایت توزیع مواد غذایی در فروشگاه‌ها منطبق با پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.

او بیان کرد: در صورتی که با رصد مستمر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، این واحدهای صنفی در زمینه بهداشت، گران و کم فروشی اجناس به مردم کوتاهی داشته باشند، با مصوبه شورای تأمین شهرستان تعطیل خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بر مواردی ازجمله، اشراف بر بازار، اطلاع‌رسانی خدمات ستاد تنظیم‌ بازار به مردم، کنترل و بازرسی‌های مداوم و هماهنگی بین بخشی ادارات و ارگان‌ها تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار